glavni krivci za vrhunsku zabavu

Djelatnici

Evidentičar otplate pologa za zaposlenje

U Kazalištu stvara, prati, provjerava i koordinira sve obaveze zaposlenih, a Fond za zaposlenje (FZZ) služi svrsi da zaposli još više djelatnika iz struke

Baš kao i Intendant voli Snijeg. Najdraži stih mu je "Sve je pokrio snijeg, danas je praznik"

Motiviran i proaktivan suradnik

Gospođa Rasvjeta

Ona intervenira u predstavu, njezina je bit postojanja biti ključan ključ u stvaranju brave predstave.

Ona donosi svijetlo u mrak, može se modulirati, mijenjati i prilagođavati ovisno o potrebama izvedbenog sadržaja. Nerijetko je ključna stanica katarze.

Vrana Sveznara

Dopisnica VKP-a na globalnoj razini.

Dramsko lice

Dramsko lice poprima oblik glumca i progovara njegovim glasom, upravlja tijelom i raspolaže mislima čime stvara iluziju postojanja neke nove osobe u jedinstvu vremena, mjesta i radnje.

Zaposlen u sklopu mjere očuvanja starih zanata i kazališnih zanimanja u okviru fonda Lutkarske unije planete - LUP.

Član izvršnog odbora VKP-a.

Vol

Vuče i preživa za cijeli ansambl.

Proslavio se ulogom u predstavi "Ljeto na Savi" dobivši više nagrada za neverbalnu ekspresiju.

Ne ostaje dužan.

Šaptač/ica

Djelatnost Šaptača/ice nastala je u 18. stoljeću, a uz VKP još rijetka kazališta u svijetu njeguju ovo zanimanje poput onoga u Donjem Knegincu i u Comedie-lije u Nigdjezemskoj.

Šaptač ili šaptačica uskaču glumcu-ici u pomoć dobrano artikulirajući tekst tihim načinom govora, a opet da ga ili ju izvođač-ica u pravom trenutku čuje. Legenda kaže da su nekad u staro doba zanatlije šaptači/ice znali predvidjeti gdje će glumica-ac "zapeti" i neprimjetno sudjelovati u kazališnom činu. Zbog njihovog plemenitog poziva obično su smatrane/ni uzornim i proaktivnim članovima/cama zajednice.

Zaposlen/a u sklopu mjere očuvanja starih zanata i kazališnih zanimanja u okviru fonda Lutkarske unije planete - LUP.

Vlasuljarka Danica

Zaposlenici Zgrade zovu je još i Danka Vlasuljarka jer svojom dobrom energijom može oraspoložiti čak i Intendanta čija je osobna tajnica za poslove vezane izvan Zgrade.

Za jednu periku potrebno je minimalno 9 do 17 radnih tjedana, a zadužena je za izradu i koordinaciju izrade svih vlasulja potrebnih za dramu, operu i balet.

Zaposlna u sklopu mjere očuvanja starih zanata i kazališnih zanimanja u okviru fonda Lutkarske unije planete - LUP.

Nacionalna Prvakinja Baleta br. 3

Smiljka Gvozdanović rođena je u Bugarskoj iz koje je preselila u Hrvatsku zbog zaposlenja kao teta u vrtiću. U radu s djecom okolina, a i ona sama otkrila je da su joj plesni pokreti urođeni kao kravi vime.

Na nagovor struke upisala je plesnu školu Anje Milinić u Sisku te nakon toga sveučilište za pokret i ples u Kolnu, smjer suvremeni i moderni balet.

Sretan broj za nju je broj 3 i nikad ne bi mijenjala svoj redni broj nacionalne prvakinje baleta, čak i za broj 1 (što joj je u nekom trenutku bilo ponuđeno ali je odbila). O ovome naravno ništa ne znaju Nacionalna Prvakinja Baleta br. 1 i Nacionalna Prvakinja Baleta br. 2.

Nacionalni prvak Drame br.9

Rođen je 1998 kada je Hrvatska zabijala prvi, a ujedno i posljednji gol Japanu na svjetskom prvenstvu u Francuskoj. Od malih nogu pohađa Glazbeno-plesnu školu, paralelno s osnovnim obrazovanjem. Diplomirao je i magistrirao Glazbeno-scenske umjetnosti u Zadru-Splitu-Osijeku.

Voli sve što vole mladi ali ipak ide spavati u 23 h, kako bi održao mladolik izgled.

Ostvario je uloge u brojnim kazalištima diljem svijeta. Sudjelovao je na razmjeni nacionalnih prvaka drame br.9 između Slovenije i Hrvatske gdje je postigao značajan uspjeh. Zamalo da nije ostao preko granice zbog boljih uvjeta zarade i rada. Sada ionako radi online, a bez Hrvatske nije mogao jer "su ga zvali Kamen, Maslina i Drač".

Lutkarski tehnolog

Marljiv, vrijedan i pouzdan, uvijek pri ruci i spreman pomoći.

Vodi se poslovicom "Carpe diem".

U kazalištu radi od 1991.